صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / خط‌ و نشان سامسونگ برای رقبا

خط‌ و نشان سامسونگ برای رقبا

خط‌ و نشان سامسونگ برای رقبا

خط‌ و نشان سامسونگ برای رقبا تیزر جدید سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا به قابلیت‌هایی مثل بزرگ‌نمایی فضایی و حالت تصویربرداری شب با عملکرد بهتر نسبت‌به قبل اشاره دارد.

خط‌ و نشان سامسونگ برای رقبا

سامسونگ خود را برای معرفی نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دارش یعنی سری گلکسی S23 آماده می‌کند. این محصولات در تاریخ یکم فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) و طی رویداد آنپکد به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. اکنون درحالی‌که زمان زیادی تا رویداد مذکور باقی نمانده است، غول فناوری کره‌ی جنوبی برخی از ویژگی‌های جذاب نسل بعدی گوشی‌های رده‌بالای خود را به‌نمایش گذاشته است. یکی از این قابلیت‌ها، بزرگ‌نمایی فضایی (Space Zoom) و ویژگی دیگر، حالت شب بهبودیافته در دوربین گلکسی S23 اولترا است.

سامسونگ همیشه نوآوری‌های جالبی را روی دوربین گوشی‌های هوشمند خود ارائه داده است. می‌توان انتظار داشت قابلیت‌های جدید دوربین گلکسی S23 اولترا، عملکرد تصویربرداری نسل قبلی این دستگاه یعنی گلکسی S22 اولترا را وارد سطح جدیدی کند. این درحالی است که سیستم دوربین پشتی پرچم‌دار کنونی سامسونگ ازجمله باکیفیت‌ترین و قدرتمندترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید.

به گزارش گیزموچاینا، سیستم دوربین پشتی گلکسی S23 اولترا شامل یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسیل با میدان‌دید ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f/1.4 و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. این دستگاه همچنین به یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال تا ۱۰ برابر و گشودگی دیافراگم f/4.9 مجهز خواهد شد و درنهایت دوربین اصلی آن از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 استفاده خواهد کرد. علاو‌براین گفته می‌شود این گوشی از فیلم‌برداری 8K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه و 4K با سرعت ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو این محصول نیز ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می‌رود با HDR10 Plus سازگار باشد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی S23 اولترا می‌توان به نمایشگر ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح QHD Plus (معادل ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این صفحه‌نمایش می‌تواند نرخ نوسازی تصویر را بین یک تا ۱۲۰ هرتز تغییر می‌دهد. ازطرف دیگر برخی از گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد روشنایی نمایشگر این گوشی به ۲۰۰۰ نیت خواهد رسید؛ هرچند شایعاتی هم وجود دارد که نشان می‌دهد اکثر سطرح روشنایی این صفحه‌نمایش ۱۷۵۰ نیت خواهد بود.

اخبار موبایل در موبایلستان فایل

مطالب مرتبط