صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / 21 اپلیکیشن برتر و کارآمد اندروید که هر یوتیوبر باید نصب کند

21 اپلیکیشن برتر و کارآمد اندروید که هر یوتیوبر باید نصب کند

21 اپلیکیشن برتر و کارآمد اندروید که هر یوتیوبر باید نصب کند

همانطور که می­ دانید یوتیوب (Youtube) یکی از محبوب­ ترین شبکه­ ­های اجتماعی موجود در حال حاضر است که کاربران می توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند. این شبکه اجتماعی معروف برای افرادی که به دنبال یادگیری و یا سرگرمی هستند کاملا کاربردی است. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از افرادی که در YouTube فعالیت دارند با انتشار ویدیوهای خلاقانه، سرگرم کننده و کاربردی از آن کسب درآمد می­ کنند که به این افراد یوتیوبر گفته می ­شود. ما در این مقاله برخی از بهترین و کارآمد ترین اپلیکیشن های اندروید مخصوص یوتیوب را معرفی کرده ایم که هر یوتیوبر باید نصب کند. همراه ما باشید.

امروزه مردم بیش از قبل به این شبکه اجتماعی روی می آورند. تنوع زیاد در میان ویدیوهای این اپلیکیشن، امکان استفاده از آن به صورت رایگان و کاربردی بودن آن چند مورد از دلایل معروفیت و محبوبیت زیاد این شبکه اجتماعی است.

با پخش شدن این خبر که با فعالیت به عنوان یوتیوبر در این اپلیکیشن می توان به معروفیت و یک درآمد خیلی خوب دست یافت، تعداد زیادی از کاربران به این شغل علاقه پیدا کردند.

حال ما می­ خواهیم 21 اپلیکیشن اندروید برای یوتیوبرها را به شما معرفی کنیم. همانطور که می ­دانید یوتیوبرها باید به صورت دائمی ویدیوهای جدید بسازند و به سرعت آن­ ها را در کانال خود به اشتراک بگذارند، در اکثر مواقع ممکن است که آن ها به لپتاپ و پی سی خود دسترسی نداشته باشند در این صورت می توانند به راحتی از این اپلیکیشن­ها برای انجام کارهای خود استفاده کنند. ما این 21 اپلیکیشن را نه تنها به یوتیوبرها بلکه به تمام افرادی که می­خواهند یوتیوبر بشوند، توصیه می­کنیم.

و اما می­رسیم به لیست 21 اپلیکیشن اندروید برای یوتیوبرها

  1. YouTube Creators Studio
  2. Brave Browser
  3. TubeBuddy
  4. Canva
  5. Pixellab
  6. Easy Voice Recorder
  7. Animated Text
  8. Todoist
  9. Google News
  10. YouTube
  11. Quora
  12. Pixabay
  13. Evernote
  14. Pocket
  15. Trello
  16. Vlogit
  17. Tag You
  18. Open Camera
  19. PowerDirector
  20. Screen Recorder – No Ads
  21. Lexis Audio Editor

بهترین اپلیکیشن­های اندروید برای یوتیوبرها

  1. YouTube Creators Studio

اپلیکیشن YouTube Creators Studio به شما در ساخت ویدیو، پیدا کردن مخاطب جدید و رشد و پیشرفت کانال یوتیوبتان کمک می ­کند. این اپلیکیشن اندروید تعداد زیادی گزینه در اختیار شما قرار می ­دهد که با استفاده از آن ها می­توانید فعالیت خود را مدیریت کنید، کانالتان را گسترش دهید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در نهایت وقتی که به صورت حرفه­ای بر روی کانال یوتیوبتان کار می­ کنید به راحتی می ­توانید از آن کسب در آمد کنید.

شاید حتی بتوان گفت که اپلیکیشن YouTube Creators Studio کاربردی ­ترین و به درد بخورترین اپلیکیشن موجود در لیست بهترین اپلیکیشن­ های اندروید برای یوتیوبرها است. این اپلیکیشن­ قابلیت ­های کاربردی فراوانی چون ، تب کامیونیتی، آنالیزهایی که به شما در دنبال کردن متریک های ویدیو مهم کمک می کنند و امکان نظارت داشتن بر روی کامنت ها و… را در اختیار شما قرار می­دهد. با استفاده از آن­ ها می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کانال یوتیوبتان به دست آورید. همچنین استفاده از این اپلیکیشن می تواند به شما در بهبود کانال و افزایش بازدید آن نیز کمک بسزایی بکند.

قابلیت­ ها:

  • آنالیز بازدیدها و سابسکرایبر­ها
  • نظارت بر عملکرد کانال و ویدیوها
  • نشان دادن نمودارهای آنالیزها
  • فیلتر کردن نظرات و کامنت­ها
  • به روزرسانی جزئیات ویدیو همچون تصاویر تامبنیل، لیست پخش و مونتیزیشن
  1. Brave Browser

اپلیکیشن Brave Browser یک مرورگر وب امن و رایگان است. یکی از قابلیت­ های مهم و کاربردی این مرورگر وب ضد تبلیغ بودن آن است. همه ما روزانه هنگام ورود به سایت ­ها با تبلیغات­ های متفاوت و فراوانی روبرو می­ شویم که هم سرعت کار را برای ما کاهش می ­دهند و هم گاهی واقعا می توانند آزار دهنده باشند، اما نگران نباشید چرا که از این پس با استفاده از این مرورگر به راحتی می ­توانید از شرشان خلاص شوید.

در حقیقت این اپلیکیشن به شما این امکان را می ­دهد که به صورت محرمانه در سایت­ های مورد نظر خود، بدون اینکه با تبلیغات و پاپ آپ مواجه شوید، به دنبال چیزی که هستید بگردید.

لازم به ذکر است که این برنامه محبوب و کاربردی بیش از 50 میلیون بار در Play Store دانلود شده و امتیاز خیلی خوب 4.7 از 5 را از کاربران دریافت کرده است.

قابلیت­ ها:

  • امکان نشان دادن تعداد تبلیغات­ های مسدود شده­
  • قابل شخصی سازی براساس نیاز و استفاده
  • امکان مدیریت تعدادی افزونه کروم
  • امکان مدیریت رمز درون برنامه
  1. TubeBuddy

اپلیکیشن TubeBuddy به سازندگان محتوا و نتورک­ ها در صرفه جویی در زمان و رشد کانال­ هایشان می تواند کمک بسزایی بکند. در حال حاضر هزاران یوتیوبر در سراسر جهان از این اپلیکیشن برای مدیریت، رشد و گسترش کانال خود در پلتفرم YouTube استفاده می ­کنند.

این اپلیکیشن به شما در پیدا کردن کلید واژه­ ها و برچسب­ های کاربردی و برخی جزئیات دیگری که برای تولید یک محتوای ویدیو با کیفیت نیاز است، کمک می ­کند. ویدیوهای YouTube پس از یک رتبه خاص نمایش داده می­شوند و هر کاربری که یک کلید واژه­ی خاص را جستجو کند ویدیو شما را در بالای لیست خواهد دید. شما می ­توانید از نسخه رایگان این ابزار استفاده کنید که قابلیت ­های جذاب و کاربردی فراوانی دارد.

قابلیت­ ها:

  • امکان بررسی کلید واژه به آسانی
  • وجود جستجوگر برچسب در آن
  • امکان مدیریت ویدیو
  • امکان فیلتر و مدیریت نظرات
  • پیگیری موضوعات ویدیو
  • امکان ساخت و مدیریت لیست برچسب ها
  1. Canva

اپلیکیشن Canva یکی از معروف ترین برنامه های طراحی گرافیک است که احتمالا پیش از این نامش را شنیده­ اید. این برنامه بیش از 100 میلیون بار از Play Store دانلود شده و کاربران امتیاز 4.7 از 5 را به آن دادند.

این اپلیکیشن در زمینه طراحی در میان کاربران بسیار محبوب است. اپلیکیشن Canva می ­تواند به شما در ساخت پوستر، بنر، تامبنیل­ و برخی طراحی ­های دیگر کمک ­کند. با استفاده از این برنامه می توانید یک کار چشمگیر و با کیفیت تولید کنید. این اپلیکیشن در میان سازندگان محتوا بسیار محبوب است، آن­ها معمولا از این برنامه برای ساخت گرافیک­ ها و تامبنیل ­های با کیفیت برای کانال یوتیوب خود استفاده می ­کنند.

شما می ­توانید با استفاده از آن، لوگو و تامبنبل ­هایی بسازید که به راحتی نظر بیینده را به خود جلب می ­کنند. در صورتی که مایل بودید می ­توانید با پرداخت مقداری پول از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید اما ما به شما استفاده از نسخه رایگان آن را بیشتر توصیه می کنیم چرا که نسخه رایگان تعداد زیادی قابلیت خوب و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می ­دهد که احتمالا برای شما کافی خواهد بود و نیازی به نسخه پولی آن نخواهید داشت.

قابلیت­ ها:

  • امکان انتخاب از میان بیش از یک میلیون عکس و…
  • سادگی در استفاده
  • بلافاصله به اشتراک گذاشتن کار خود در تمام شبکه ­های اجتماعی
  • امکان دانلود طراحی سفارشی مورد نظر خود در هر دستگاهی
  1. Pixellab

این اپلیکیشن اندروید به دلیل طراحی ساده ای که دارد به کاربر این امکان را می­ دهد که به راحتی از آن برای کار ویرایش مورد نظر خود استفاده کند. بر روی این برنامه با تعداد زیادی فونت، پریست، پس زمینه، استیکر و… روبرو می ­شوید که می توانید از هرکدام که دوست دارید، استفاده کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می ­توانید به راحتی تامبنیل­ ها و گرافیک ­ها را برای ویدیوهای خود ویرایش کنید.

هنگام استفاده از اپلیکیشن Pixellab تعداد زیادی متن ساده و سه بعدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به راحتی می­توانید آن ها را بر روی عکس­ های خود قرار دهید. همچنین در صورت نیاز حتی می ­توانید پس زمینه را حذف کنید.

قابلیت ­ها:

  • امکان استفاده آسان از آن به دلیل طراحی ساده
  • ایجاد یک محیط خوب و بدون مزاحمت برای کار ویرایش
  • مهیا کردن استیکرهای جذاب برای جذب بیننده بیشتر برای ویدیوهای یوتیوب
  • امکان نوشتن متن به صورت سه بعدی
  1. Easy Voice Recorder

یکی از اصلی ­ترین بخش­ های یک ویدیو در یوتیوب، صدای آن است. دقیقا برای همین بخش ما به شما استفاده از اپلیکیشن Easy Voice Recorder را توصیه می ­کنیم. این اپلیکیشن یک ضبط صوت کاربردی است که به شما این امکان را می دهد که بر روی دستگاه اندروید خود هر صدایی را ضبط کنید. می توانید صداها را به صورت با کیفیت و کم کیفیت ضبط کنید، انتخاب این مسئله براساس نیاز شما است برای مثال در صورتی که فضای کمی دارید و کیفیت صدا چندان برایتان مهم نیست، ضبط آن به صورت کم کیفیت می­تواند یک گزینه خوب برای شما باشد و یا در صورتی که به یک صدای با کیفیت نیاز دارید می­ توانید بر روی حالت صدای با کیفیت آن را تنظیم کنید.

طراحی ساده این برنامه کار با آن را برای شما به شدت آسان کرده­ اما فراموش نکنید که چیزی از میزان کاربردی بودن آن کم نکرده است. لازم به ذکر است که با استفاده ازاین برنامه می ­توانید صداها را با 3 فرمت AAC، PCM و AMR ضبط کنید. این برنامه تمام کاری که شما از یک اپلیکیشن ضبط صوت ممکن است بخواهید را برای شما انجام می دهد. یکی از خاص­ ترین ویژگی­ های این برنامه امکان استفاده از بلوتوث میکروفون است.

قابلیت­ ها:

  • امکان ضبط صدا به صورت با کیفیت
  • توانایی حذف نویز در حین ضبط
  • توانایی حذف اکو در حین ضبط
  • راحتی در استفاده
  1. Animated Text

یک ویدیو در یوتیوب همیشه به یک شروع و پایان جذاب نیاز دارد. تعداد زیادی اپلیکیشن در حال حاضر وجود دارند که می توانند به شما در انجام اینکار کمک کنند اما ما به شما استفاده از اپلیکیشن Animated Text را توصیه می­ کنیم.

شما با استفاده از این برنامه به راحتی می­توانید متن­های خود را به متن­های انیمیشنی جذاب تبدیل کنید. لازم به ذکر است که  برای کار با این اپلیکیشن نیاز نیست حتما یک حرفه­ای باشید بلکه استفاده از این برنامه به قدری آسان است که حتی یک تازه کار هم به راحتی می ­تواند با آن کار کند.

اپلیکیشن Animated Text به شما این امکان را می­ دهد که پس زمینه ­های رنگی و جذاب بر روی متن ­های انیمیشنی خود بگذارید و آن­ها را چشمگیرتر بکنید و یا حتی اگر دوست  داشتید می­توانید رنگ پس زمینه را باب میل خود تغییر دهید. این اپلیکیشن تعداد زیادی لوگو متنوع را برای شما جمع آوری کرده است، تا به راحتی از میان این تنوع بالا هرکدام از آن­ها که بیشتر مناسب ویدیوتان است را انتخاب و استفاده کنید.

همچنین این ابزار تعداد زیادی افکت­ انیمیشنی حرفه ­ای و فونت­ جذاب را در اختیار شما قرار می ­دهد که با استفاده از آن ­ها می توانید به جذابیت کار خود بیفزایید.

قابلیت­ ها:

  • 20 استایل انیمیشنی شگفت انگیز برای متن
  • وجود گزینه های فراوان برای شخصی سازی
  • امکان استفاده از عکس و ویدیو به عنوان پس زمینه
  • امکان ذخیره ویدیو و گیف­ انیمیشنی
  • امکان به اشتراک گذاشتن ویدیوها در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و…
  1. Todoist

سازندگان محتوا و یوتیوبرها همیشه باید اطلاعات رو به صورت کامل مدیریت کنند که انجام این کار تقریبا غیر ممکن است، به همین منظور ما اپلیکیشن Todoist را در این لیست قرار دادیم. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن­ های اندروید برای سازندگان یوتیوب است.

بدون شک این برنامه یکی از محبوب ­ترین اپلیکیشن ­های اندروید موجود در زمینه مدیریت کار است. از این اپلیکیشن می­ توانید برای سازماندهی، برنامه ریزی و همکاری کردن در پروژه ­های مختلف استفاده کنید.

این برنامه یک اپلیکیشن مدیریت کار قوی است که افراد به صورت تکی، گروه­های کوچک و حرفه­ ای از آن برای مدیریت تمام کارها از لیست کار ساده گرفته تا انجام پروژه­های بزرگ، استفاده می­کنند. یکی از قابلیت­ های خوب این برنامه این است که زمان تعیین شده برای انجام یک کار را به شما یادآوری می ­کند.

همچنین این اپلیکیشن می تواند با اولویت بندی کردن کارها براساس درجه برتری، در مدیریت پروژه ­هایتان به شما کمک کند.

قابلیت­ ها:

  • در بیش از 10 پلتفرم موجود است
  • ایجاد پروتکل امن SSL
  • امکان ایجاد زیر مجموعه برای کارها و پروژه­ ها
  • اولویت بندی کردن کارها
  1. Google News

بدون شک هر یوتیوبری نیاز دارد که از اخبار روز با خبر باشد و اطلاعاتش را به صورت دائمی به روز کند تا به همین طریق بتواند محتوا و ویدیوهای مناسب روز بسازد و نظر بییندگان را به خود جلب کند. اپلیکیشن Google News یکی از اپلیکیشن های خاص و منحصر به فرد اندروید است. این اپلیکیشن، اخبار روز جهان را در اختیار شما قرار می ­دهد و به شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محتوای مورد نظر خود به دست آورید.

گزینه For You در این برنامه، اخبار در مورد موضوعاتی که بیشتر برای شما جالب است را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می­دهد، در نتیجه دیگر نیاز نیست از میان تعداد زیادی از اخبار محتلف که به اکثر آن­ها بی اعتنا هستید به دنبال خبر مورد نظر خود بگردید. همین امر می تواند در صرفه جویی در زمان هم به شما کمک بکند. در عین حال می ­توانید در سایت های خبری و انتشاراتی مورد علاقه خود عضو شوید.

در ابتدا این اپلیکیشن به حساب کاربری گوگل شما متصل می شود و به 4 بخش اصلی For You، NewsStand، Headlines و Favorites تقسیم می ­شود. هر کدام از این بخش ­ها برای این طراحی شده اند که کار را برای شما آسان تر کنند و اطلاعات مورد نیاز شما را در یک مدت زمان کوتاه به راحتی در اختیارتان قرار دهند.

قابلیت­ ها:

  • امکان عضویت در هر سایت و انتشاراتی
  • بخش­های منحصر به فرد و خاص چون For You و NewsStand
  • امکان فیلتر کردن اخبار براساس موقعیت مکانی و موضوع و…
  • رابط کاربر آسان و راحت
  1. YouTube

بدون شک اپلیکیشن YouTube معروف ­ترین اپلیکیشن موجود در این لیست است. وب سایت YouTube معروف ترین و بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو در حال حاضر است. اگر شما یک سازنده و یا یک یوتیوبر هستید حتما این اپلیکیشن محبوب را می ­شناسید و طرز استفاده از آن را می ­دانید.

با استفاده از این برنامه به راحتی می ­توانید ویدیوهای یوتیوب مورد نظر خود را در دستگاه اندروید خود تماشا کنید، نظرات زیر آن را بخوانید، کامنت بگذارید و در صورتی که مایل بودید آن ویدیو را لایک و دیسلایک کنید.

امروزه یوتیوب به یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ و مهم تبدیل شده است که به افراد و سازمان­ ها اجازه می ­دهد که با ساخت یک کانال به بینندگان و افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است زمانی که به وسیله اپلیکیشن، ویدیو خود را آپلود می­ کنید، می ­توانید فیلتر و موسیقی هم به ویدیوهایتان اضافه کنید و آن­ ها را جذاب­ تر کنید.

این اپلیکیشن یکی از آن برنامه­ هایی است که هر کسی به آن نیاز دارد. بخصوص اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای تماشای ویدیوهای متفاوت هستیدYouTube  بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

قابلیت­ ها:

  • امکان درآمد زایی برای کاربران
  • امکانات پخش زنده پولی
  • مورد استفاده قرار گرفتن برای تبلیغات و بیزینس
  • بررسی سریع به روز رسانی­ ها
  1. Quora

اپلیکیشن Quora یک پلتفرم سوال و جواب است که به مردم این امکان را می ­دهد که تمام سوالاتی که دارند را از یکدیگر بپرسند و پاسخ دهند. در این اپلیکیشن افراد اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. این اپلیکیشن کاربردی علاوه بر افراد عادی برای یوتیوبرها هم بسیار به درد بخور است. یوتیوبرها باید دائما از موضاعات روز با خبر باشند و اطلاعات کافی در مورد محتوایی که می­خواهند تولید کنند در دست داشته باشند.

شما چه یوتیوبر باشید و چه یک کاربر ساده ما به شما استفاده از این اپلیکیشن را توصیه می­ کنیم چرا که این برنامه یکی از آن برنامه هایی است که هر کسی به آن نیاز دارد.

در گذشته انجام چنین کاری تقریبا غیر ممکن بود و یا حداقل هر کسی نمی­توانست به چنین مزیتی دست یابد اما امروزه تنها با استفاده از این برنامه کاربران می توانند از سراسر جهان گرد هم بیایند و در مورد یک موضوع خاص صحبت کنند. این قابلیت برای افرادی که دوست دارند در مورد موضوعات خاصی چون کیهان، موجودات فضایی و… صحبت کنند می تواند بسیار رویایی و هیجان انگیز باشد چرا که هم نظر افراد متفاوت از سراسر جهان را مطالعه می­کنند و هم یک هم صحبت­ خوب برای موضوعات مورد نظر خود پیدا می ­کنند. این اپلیکیشن در عین سرگرم کننده و جالب بودن می تواند به رشد اطلاعاتی شما هم کمک بسزایی بکند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به یادگیری و درک بهتر جهان علاقه دارید این برنامه احتمالا یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

قابلیت­ ها:

  • امکان پرسش و پاسخ در مورد سوالات مد نظر
  • امکان دنبال کردن موضوعات و جستجو کردن محتوا با کیفیت
  • یادگیری از افراد معتبر با اطلاعات معتبر
  • امکان لایک و دیسلایک مطالب
  • ایجاد یک محیط و امکانات فوق العاده برای وبلاگ نویسی
  1. Pixabay

سازندگان یوتیوب دائما باید به دنبال تصاویر و صداهای بدون کپی رایت باشند تا به راحتی آن­ها را بر روی ویدیوهایشان قرار دهند. انجام اینکار به زمان و حوصله زیادی نیاز دارد. به همین منظور ما اپلیکیشن Pixabay را به شما یوتیوبرها و سازندگان یوتیوب توصیه می ­کنیم.

اگر شما عادت دارید که از تصاویر استفاده کنید این برنامه می­تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. یکی از اصلی ترین دلایلی که این اپلیکیشن را برای یوتیوبرها بسیار به درد بخور کرده این است که تمام آن­ تصاویر رایگان هستند و هیچ کپی رایتی برای آن ها وجود ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که کاربران هرروز با آپلود تصاویر جدید و اضافه کردن به تصاویر موجود دراین اپلیکیشن به گسترش و ایجاد تنوع بیشتر در آن کمک می­ کنند، شما هم در صورتی که مایل بودید می­ توانید تصاویر بدون کپی رایت خود را در این اپلیکیشن آپلود کنید و در این کار با دیگران مشارکت کنید.

قابلیت­ ها:

  • امکان جستجو سریع و رابط کاربر آسان
  • آپلود عکس ­های خود برای مشارکت کردن
  • بهینه شده برای صفحه نمایش­ های کوچکتر
  • دانلود مستقیم و به اشتراک گذاشتن تصاویر در تمام سایزهای موجود
  • امکان برقراری ارتباط با دیگران به وسیله پیام دادن و کامنت گذاشتن
  • امکان لایک و ذخیره تصاویر
  1. Evernote

اپلیکیشن Evernote می ­تواند به شما در سازماندهی ایده های محتوای یوتیوب و سایر چیزهای مربوط به آن کمک کند. گاهی ممکن است که یوتیوبرها در حین ضبط ویدیو چیزی را از قلم بیندازند و یا زمان زیادی را صرف ضبط فیلم بکنند و بعدا متوجه بشوند که تنها یک بخش کوچک از آن به درد بخور است، در حالیکه اگر از قبل برنامه ریزی می کردند و طبق یک برنامه مشخص جلو می رفتند با هیچکدام از این مشکلات روبرو نمی شدند. به همین منظور ما اپلیکیشن Evernote را در این لیست قرار دادیم، این برنامه در این زمینه بسیار کاربردی است برای مثال در این اپلیکیشن می ­توانید برای ویدیوهای خود فیلمنامه بنویسید.

همچنین در صورت لزوم حتی به وسیله این برنامه می­ توانید دست نوشته ­های خود را اسکن کنید که همین مسئله در صرفه جویی در زمان می ­تواند به شما کمک بسزایی بکند. اگر یوتیوبر هستید و تا کنون با این اپلیکیشن کار نکرده اید الان زمان آن رسیده که با استفاده از آن تبدیل به یک یوتیوبر حرفه ­ای بشوید.

این اپلیکیشن هر چیزی را که دوست دارید و فکر می کنید به آن نیاز خواهید داشت اما ممکن است بعدا ردش را گم کنید، را برای شما ذخیره می ­کند. برای مثال اگر محتوای مربوط به یک ایده دارید و یا یک مقاله­ خاص پیدا کردید که بعدا می ­خواهید آن را مطالعه کنید، راحتی می توانید آن­ها را ذخیره کنید.

همچنین این اپلیکیشن می­ تواند مانند یک اپلیکیشن مدیریت کار نیز عمل کند مثلا می تواند برای شما محتواهای مختلف را سازماندهی کند و یا کارهای باقی مانده را به شما یاداوری کند. در عین حال با استفاده از این برنامه می توانید یادداشت­ های خود را هر طور که دوست دارید سازماندهی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

قابلیت­ ها:

  • جمع آوری، نوشتن و نگهداری اطلاعات مانند یاداشت ها و لیست­ کارهای قابل جستجو
  • ساخت دفترچه­ های جدا برای کارهای جدا
  • رابط کاربر آسان
  • امکان قرار دادن یک تصویر در یاداشت
  1. Pocket

یک یوتیوبر همیشه باید به دنبال مقالات و محتواهای جدید در مورد موضوع­ های مورد نظر خودش باشد تا اطلاعات بیشتری از آن­ ها به دست بیاورد و براساس آن اطلاعات، محتوا و ویدیوهای جدید برای کانال یوتیوب خود تولید کند. در میان تمام اپلیکیشن­ های اندروید برای یوتیوبرها، این اپلیکیشن خاص و منحصر به فرد است.

برای همه ما پیش آمده که در اینترنت به طور اتفاقی با یک مقاله خوب روبرو می شویم که نظرمان را به خود جلب می کند اما به هر دلیلی می­ خواهیم بعدا آن را مطالعه کنیم، در چنین مواقعی اپلیکیشن Pocket بسیار به کارمان می ­آید چرا که با استفاده از آن به راحتی می ­توانیم مقالات مورد نظر خود را ذخیره کنیم و هر وقت که دوست داشتیم آن ها را مطالعه کنیم.

امروزه میزان اطلاعات موجود در اینترنت بی نهایت است و اگر بخواهیم به دنبال یک مقاله که قبلا به چشمان خورده و به نظر جالب می آمد بگردیم، مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است و یا شاید حتی بتوان گفت سخت ­تر، برای پیشگیری از این مسئله می توانید این اپلیکشن را دانلود کنید و تمام مقالات مورد نظر خود را در آن ذخیره کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر مقالات، ویدیوهای مورد نظر خود را نیز می ­توانید ذخیره کنید. لازم به ذکر است که حتی اگر بعدا به اینترنت دسترسی نداشتید هم می­ توانید به صورت آفلاین آن­ ها را مطالعه کنید.

یکی دیگر از قابلیت ­های خوب این اپلیکیشن این است که به شما این امکان را می ­دهد که بخش ­های مهم مقاله­ ای که خوانده­ اید را هایلایت کنید تا هر موقع که خواستید به راحتی بخش مورد نظر خود را در آن مقاله پیدا کنید.

قابلیت ­ها:

  • یکی از بهترین پلتفرم­ ها برای دریافت محتوا
  • امکان گوش دادن به مقالات
  • ذخیره مدارک، تصاویر و یادداشت ­ها
  • امکان دسترسی به مطالب به صورت آفلاین
  • امکان به اشتراک گذاشتن مقالات با دیگران
  1. Trello

اگر شما هم یک سازنده یوتیوب هستید بدون شک بارها پیش آمده که در مدیریت محتوا و پروژه به مشکل بخورید. همین مسئله می تواند وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد، به همین منظور ما استفاده از اپلیکیشن Trello را به شما توصیه می ­کنیم.

این اپلیکیشن یک رابط کاربر آسان دارد که به کاربران این امکان را می ­دهد که به راحتی روش استفاده از آن را یاد بگیرند و بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.

در صورتی که یک تیم کاری دارید برای مدیریت و انجام دادن کارها به اپلیکیشن Trello  نیاز خواهید داشت.

برای همه ما پیش آمده که وقتی داریم بر روی یک کار یا پروژه کار می کنیم سعی کنیم تمام کارها و جزئیات را در ذهنمان نگهداریم و در طول روز استرس و اضطراب این را داشته باشیم که نکند چیزی را فراموش کرده باشیم، اپلیکیشن Trello می­ تواند به شما در حل این مسئله کمک ­کند. با استفاده از آن می توانید ذهنتان را از تمام این فکرها آزاد کنید و با خیال راحت به انجام دادن کارهای خود بپردازید.

قابلیت­ ها:

  • امکان روشن کردن نوتفیکیشن برای اطلاع داشتن از تمام تغییرات
  • امکان تقویت آن برای مثال با افزودن یک تقویم از روز انجام کارها
  • امکان دسترسی مستقیم به Slack، Google Drive و…
  • رابط کاربر ساده
  • استفاده افراد به صورت تکی و گروهی از این اپلیکیشن
  1. Vlogit

اپلیکیشن Vlogit یک برنامه ویرایش فیلم قوی است که تعداد زیادی قابلیت ویرایش خوب و کاربردی را در اختیار شما قرار می­ دهد. این برنامه برای یوتیوبرها و سازندگان یوتیوب بسیار به درد بخور و مناسب است. لازم به ذکر است که کاربران می توانند از این برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده کنند و از همه مهم تر اینکه این اپلیکیشن بر روی فیلم ­های ویرایش شده شما­ واتر مارک به جا نمی ­گذارد.

با استفاده از این برنامه به راحتی می­ توانید به فیلم­ های خود موسیقی و افکت اضافه کنید. همچنین به شما این امکان را می ­دهد که تامبنیل­ های سفارشی خود را بسازید.

یکی دیگر از قابلیت ­های خوب این اپلیکیشن این است که با استفاده از آن می توانید ویدیو و عکس ­ها را از حساب کاربری شبکه ­های اجتماعی چون یوتیوب و اینستاگرام وارد اپلیکیشن کنید و در نهایت ویدیوهای ویرایش شده را با کیفیت 1080p HD مستقیما وارد یوتیوب کنید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای ویدیوهای خود موسیقی متن بسازید.

اگر شما هم جز افرادی هستید که برای کانال یوتیوب خود دائما ویدیوهای جدید می ­سازند و آن ها را ویرایش می ­کنند این اپلیکیشن می ­تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. با استفاده از آن به راحتی می ­توانید ویدیوها و تصاویر خود را ادغام و یا اصلاح کنید و در صورت نیاز حتی می توانید آن ها را از هم جدا کنید.

قابلیت­ ها:

  • کاملا رایگان است بدون هیچ محدودیت زمانی و قرار دادن واتر مارکی
  • امکان افزایش و کاهش سرعت پخش صحنه
  • امکان معکوس کردن فیلم
  • امکان اصلاح ویدیوها
  • امکان ویرایش ویدیو با تعداد زیادی افکت صدا
  1. Tag You

همانطور که می ­دانید هر یوتیوبری باید برای ویدیوهای خود از تگ ­های مرتبط و مناسب استفاده کند تا بتواند نظر افراد بیشتری را به تماشای آن ها جلب کند. استفاده از تگ یکی از بخش های مهم سئو است که در افزایش بیننده و دسترسی به افراد بیشتر تاثیر زیادی دارد. به همین منظور ما اپلیکیشن Tag You را در لیست بهترین اپلیکیشن­ های اندروید برای یوتیوبرها قرار دادیم.

با استفاده از این برنامه می ­توانید ویدیوهای یوتیوب خود را ارتقا دهید. این اپلیکیشن تگ­ های مرتبط و مناسبی که عملکرد ویدیو شما را بهتر می کنند را برایتان مهیا می ­کند. این تگ ­ها علاوه بر بهبود عملکرد ویدیو می ­توانند در میزان بازدید روزانه و جذب سابسکرایب هم به شما کمک کنند.

به زبان ساده این اپلیکیشن در پیدا کردن تگ­ از سایر ویدیوهای یوتیوب، به شما کمک می ­کند. شما تنها باید URL ویدیوی یوتیوب را کپی کنید و در اپلیکیشن Tag You به اشتراک بگذارید تا اپلیکیشن تگ ­هایی که به گرفتن بازدید بیشتر این ویدیو کمک کرده ­اند را به شما نشان دهد.

اگر شما تگ ­های پر طرفدار روز را تشخیص دهید و از آن ­ها برای ویدیوهای خود استفاده کنید، به راحتی می توانید بازدید ویدیوهای یوتیوب خود را افزایش دهید. در عین حال به خاطر داشته باشید که نباید تمام کلید واژه­ های موجود در ویدیوهای دیگر را کپی کنید بلکه تنها باید از کلید واژه ها و تگ­ هایی که مرتبط با محتوا ویدیو شما هستند، استفاده کنید.

قابلیت­ ها:

  • نشان دادن تگ­ های مرتبط با ویدیو شما
  • افزایش تعامل در یوتیوب
  • راحتی در استفاده از اپلیکیشن
  • مهیا کردن ایده ­های کلید واژه برای ویدیو
  1. Open Camera

اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای ضبط ویدیوهای فیس کم هستید، اپلیکیشن Open Camera همان چپزی است که به آن نیاز دارید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید همانند حرفه ­ای ­ها، ویدیوهای واضح و با کیفیت ضبط کنید.

یکی از کارهایی که یوتیوبرها ها همیشه مشغول به انجام آن هستند ساخت ویدیوهای جدید است، این اپلیکیشن می­تواند در ساخت ویدیوهای حرفه ­ای و با کیفیت به آن­ ها کمک کند. فراموش نکنید که هر چقدر محتوای تولید شده از یک کانال یوتیوب با کیفیت ­تر و جذاب ­تر باشد بیننده­ های بیشتری را به خود جذب می کند.

شما می ­توانید ویدیوهای خود را با کیفیت HD ضبط کنید و حتی در صورتی که مایل بودید می­توانید در حین ضبط ویدیو عکس بگیرید. علاوه بر این قابلیت تثبیت کننده خودکار به شما این امکان را می ­دهد که عکس­ های عالی و بی نقص بگیرید.

همچنین این اپلیکیشن از میکروفون خارجی نیز پشتیبانی می ­کند، علاوه بر تمام این­ قابلیت­ ها، تایمر موجود در این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که آن را طوری تنظیم کنید که برای ضبط فیلم، شمارش معکوس انجام دهد. این برنامه برای افرادی که می­ خواهند کار خود را به عنوان یوتیوبر آغاز کنند، یکی از بهترین اپلیکیشن­ های موجود در حال حاضر است.

امروزه برای استفاده از اکثر برنامه­ ها یا باید مقداری پول پرداخت کنید و یا از آن­ ها به صورت محدود استفاده کنید و معمولا در حین استفاده از آن­ ها با تبلیغات ­های ناخواسته و متعددی روبرو می ­شوید که گاهی واقعا می توانند آزار دهنده باشند. یکی دیگر از خوبی­های این برنامه این است که شما می­ توانید به صورت کاملا رایگان و بدون روبرو شدن با هیچ تبلیغاتی از تمام قابلیت­ های آن استفاده کنید.

قابلیت ­ها:

  • ثبات خودکار تصویر در حین ضبط ویدیو و گرفتن عکس
  • پشتیبانی از کیفیت HD
  • حذف نویز صدا و گرفتن عکس­ های با کیفیت
  • قابلیت تشخیص چهره
  • کاملا رایگان و بدون تبلیغات
  1. PowerDirector

یکی دیگر از برنامه ­هایی که در لیست بهترین اپلیکیشن ­های اندروید برای یوتیوبرها قرار می گیرد، اپلیکیشن PowerDirector است. در صورتی که به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش فیلم خوب برای ویدیوهای یوتیوب خود می­ گردید، این اپلیکیشن یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

اگر تا به حال از یک برنامه ویرایش فیلم دیگر استفاده می­ کردید و از محدود بودن قابلیت ­های آن خسته شده­ اید، ما به شما استفاده از اپلیکیشن PowerDirector را توصیه می ­کنیم.

برنامه­ های خوب زیادی در این زمینه وجود دارند که به راحتی می­ توانید آن­ ها را از Play Store دانلود کنید اما فراموش نکنید که هیچکدام از آن­ ها همانند این اپلیکیشن از چنین قابلیت­ های پیشرفته فراوانی برخوردار نیستند و به شما این امکان را نمی­ دهند که چنین ویدیوهای حرفه ای را تنها با استفاده از دستگاه  گوشی خود بسازید.

یکی از قابلیت ­های منحصر به فرد این اپلیکیشن ویرایش فیلم این است که با استفاده از آن می ­توانید ویدیوهایی با خروجی کیفیت 4K تولید کند. همانطور که می­ دانید به ندرت می­ توانید یک اپلیکیشن ویرایش فیلم پیدا کنید که چنین قابلیتی داشته باشد.

همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می­توانید نسبت به نیاز خود سرعت پخش صحنه­ ها را به صحنه آهسته و سریع تغییر دهید. یدون شک این برنامه یک اپلیکیشن­ ویرایش ویدیو عالی برای سازندگان محتوا است.

قابلیت­ ها:

  • امکان ترکیب تصاویر و ویدیو در یک کلیپ
  • امکان صدا گذاری
  • دارای تثبیت­ کننده ویدیو و صاف و واضح کردن تصاویر تار
  • امکان ساخت مجموعه ­ای از تصاویر و ویدیوها
  • امکان آپلود مستقیم به یوتیوب، اینستاگرام و فیس بوک
  1. Screen Recorder – No Ads

تقریبا همه ما به یک اپلیکیشن در زمینه ضبط فیلم از صفحه نمایش احتیاج داریم. اگر پیش از این با یکی از این اپلیکیشن ­ها کار کرده­ باشید احتمالا برایتان پیش آمده که در هنگام استفاده از آن­ ها با تبلیغات ­های متفاوت روبرو ­شوید. حتی گاهی پیش می ­آید که این تبلیغات­ ها در حین ضبط ظاهر شوند و برای شما مزاحمت ایجاد کنند.

به همین منظور ما اپلیکیشن Screen Recorder – No Ads را به شما توصیه می کنیم که یک اپلیکیشن ضبط ویدیو از صفحه نمایش است که در آن با هیچ تبلیغاتی روبرو نخواهید شد و از همه مهم ­تر اینکه می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه می ­توانید از صفحه نمایش گوشی­ اتان فیلم بگیرید، آن ها را ویرایش کنید و همچنین می توانید اسکرین شات بگیرید. یکی از قابلیت ­های خوب این برنامه این است که می ­توانید با فیس کم هم ضبط کنید. رابط کاربر ساده این برنامه به کاربر این امکان را می ­دهد که به راحتی طرز استفاده از آن را متوجه بشود و از آن استفاده کند. همچنین لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن با هیچ پرداخت درون برنامه ­ای روبرو نخواهید شد.

این اپلیکیشن قابلیت ­های خوب زیادی دارد برای مثال با استفاده از آن می ­توانید ویدیوهای خود را با کیفیت HD ضبط کنید و حتی در صورتی که مایل باشید می ­توانید به ویدیوهای خود متن، لوگو و عکس اضافه کنید. همچنین می ­توانید میکروفون را روشن کنید و صحبت های خود را نیز ضبط کنید. تمام این ویژگی های جذاب، این اپلیکیشن را به یک ابزار حرفه ­ای تبدیل کرده­ است.

کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. برای شروع ضبط ویدیو از صفحه نمایش، تنها باید دکمه آبی را لمس کنید، سپس می­ توانید توسط ویجت کوچکی که بر روی صفحه پدیدار می شود، آن را کنترل کنید.

قابلیت ­ها:

  • پشتیبانی از فیس کم جلو وعقب در حین ضبط
  • امکان ضبط صدای میکروفون در حین ضیط
  • پشتیبانی از تم شب و روز
  • راحتی در استفاده
  1. Lexis Audio Editor

بخش صدا یکی از مهم­ ترین بخش ­های ویدیو شما در یوتیوب است. به همین منظور آخرین اپلیکیشن پیشنهادی که در این لیست قرار دادیم، اپلیکیشن Lexis Audio Editor است که یک برنامه ویرایش صدا کاربردی است.

با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید صداهای مورد نظر خود را ضبط و ویرایش کنید. همچنین به راحتی می توانید  نویزهای موجود در صداها را حذف کنید.  یکی از خوبی های این برنامه این است که برای هیچکدام از این کارها نیاز نیست پولی پرداخت کنید و به صورت کاملا رایگان می­توانید از آن­ استفاده کنید.

قابلیت­ ها:

  • ضبط و ویرایش صدا درون برنامه
  • حذف نویز صدا
  • اصلاح و برش بخش­های غیر ضروری
  • گسترش دادن و فشرده کردن صدا

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما سودمند بوده باشد و پس از مطالعه آن تمام اپلیکیشن های مورد نیاز خود را پیدا کرده باشید.

مطالب مرتبط