صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / معرفی گوشی خوب

معرفی گوشی خوب

معرفی گوشی خوب

معرفی گوشی خوب گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده و به همین دلیل بهترین گوشی موبایل باید با توجه به بودجه هر فرد انتخاب شود. در این مسیر، بهره‎‌‌گیری از راهنمای جامع تهیه گوشی های برتر که متناسب با بهترین گوشی های هوشمند بازار ایران تنظیم شده و قصد معرفی گوشی‎‌هایی با بالاترین ارزش خرید را داشته باشد، امری بسیار مهم است. ما در شهر سخت افزار لیستی از برترین گوشی‎‌‌های پیشنهادی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که مجموعه‌‎ای از بهترین مدل های گوشی موجود بازار ایران است.

معرفی گوشی خوب

چه گوشی بخرم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران در هنگام تهیه یک گوشی خوب از خود می‌پرسند. بازار خرید گوشی‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله‌ بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به ارتقای گوشی‌های شخصی خود داریم.

فهرست مطالب این مقاله:

  • بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران با قیمت زیر 3 میلیون تومان
  • بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 3 تا 5 میلیون تومان
  • بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 5 تا 10 میلیون تومان
  • بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 10 تا 15 میلیون تومان
  • بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 15 تا 20 میلیون تومان
  • برترین گوشی پیشنهادی بازار ایران بالای 20 میلیون تومان
  • جمع بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

در این میان با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند اگر قصد خرید یا ارتقای آن را دارید بهتر است نگاهی به مقاله معرفی گوشی های برتر داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های در دسترس برای خرید گوشی هوشمند با قیمت مناسب نسبت به امکانات خود آگاه شوید. اما پیش از تهیه بهترین گوشی لازم است به نکاتی که در این رابطه بیان شده، توجه کنید.

طبیعی است در سال 2023 هم به دنبال یافتن بهترین گوشی بازار باشید یا مشاوره خرید گوشی بخواهید، اینجاست که ما می توانیم با ارائه لیست بهترین گوشی های بازار ایران و مشاوره تخصصی خرید گوشی، به شما کمک کنیم.

در این نوشتار لیستی از گوشی های خوب بازار ایران به همراه معرفی و مشخصات آنها گردآوری شده است تا انتخاب را برای خریداران آسان کند. همچنین کارشناسان شهر سخت افزار در بخش کامنت ها به ارائه مشاوره تخصصی در تهیه گوشی موبایل می پردازند.

گوشی قیمت مناسب

در مقاله معرفی گوشی های برتر همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گوشی هوشمند که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین موبایل در هر بازه قیمتی را خریداری کنید. لازم به ذکر است مهم‌ترین فاکتور جهت انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده در مقاله معرفی برترین گوشی «قیمت به کارایی» است.

پیش از آغاز معرفی بالاترین مدل گوشی، از شما دعوت می‌کنیم برای آگاهی از قیمت مدل‌های مختلف گوشی‌ها در بازار ایران، به لیست قیمت گوشی موبایل شهر سخت افزار مراجعه کنید.

بهتر است قبل از اقدام به خرید گوشی خارجی، به خصوص گوشی‌های چینی مانند شیائومی و وان‌پلاس حتماً این مطلب را مطالعه نمایید تا در مورد پک‌ها و رام‌های مختلف به اطلاعات کافی دست پیدا کنید.

نکته: قیمت‌های درج شده برای هر گوشی بر اساس قیمت روز بازار در تاریخ 01 مرداد 1402 ثبت شده است. برای اطلاع از بهترین گوشی های 2023 با قیمت و مشاهده قیمت بهترین گوشی دنیا می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

نکته: همچنین گوشی‌های سری آیفون 14 به علت عدم رجیستری در ایران به عنوان بهترین گوشی معرفی نشده‌ و در حال حاضر خرید آنها توصیه نمی‌شود.

نکته: در مقاله معرفی گوشی های برتر، امتیازات در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند، در قیاس آنها با محصولات هم‌قیمت و هم‌رده است. به عبارت دیگر تلاش شده تا هر گوشی با با محصولات مشابه خود مقایسه شود و پس از آن بهترین گوشی در هر بازه قیمتی انتخاب و به شما عزیزان شهر سخت‌افزار پیشنهاد شوند.

نکته: همچنین با مطالعه مطلب راهنمای خرید بهترین گوشی های تاشو بر اساس قیمت می‌توانید با بهترین‌ها در این زمینه آشنا شوید.

گوشی Xiaomi Redmi A2 Plus (2GB/32GB)
گوشی شیائومی ردمی آ2 پلاس

قیمت حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

بهترین گوشی های جهان

در ادامه مطلب مدل بالاترین گوشی جهان باید گفت که گوشی‌های هوشمند شیائومی از مشخصات فنی مناسب بهره برده و قیمتی مقرون به‌ صرفه دارند و در جایگاه یک گوشی خوب، عملکرد کاملاً قابل قبولی را به‌نمایش گذاشته‌اند. یکی از بهترین موبایل های خوب ارزان قیمت این شرکت +Redmi A2 نام دارد که در جایگاه یک گوشی با قیمت مناسب به سخت‌افزار مناسب و قابل قبولی مجهز شده است.

ردمی A2 پلاس شیائومی با طراحی بسیار جذاب مشابه آیفون، یک گوشی سبک تقریباً خوش دست محسوب می‌شود که دارای پردازنده‌ای قدرتمند نسبت به گوشی‌های هم رده خود بوده که برای استفاده های روزانه بسیار مناسب است.

قاب پشتی گوشی هم به صورت طرح دار ایجاد شده تا استفاده از گوشی‌های دارای چرم مصنوعی را برای کاربر تداعی کند. برخلاف سایر گوشی‌های ارزان قیمت، شیائومی ردمی A2 پلاس را به حسگر اثر انگشت مجهز نموده که دقت و سرعت مناسبی دارد.

صفحه‌نمایش IPS گوشی هم توانایی نمایش 269 پیکسل در هر اینچ را دارد که با نرخ نوسازی 60 هرتز همراه شده تا با یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت طرف باشیم. البته کیفیت نمایشگر این گوشی برای تماشای فیلم چندان مناسب نیست. باتری گوشی ردمی A2 پلاس نیز ظرفیت کافی داشته و در بررسی های صورت گرفته توانسته تا دو روز پایداری از خود نشان دهد.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، یک پردازنده کم مصرف یعنی Helio G36 مدیاتک برترین گوشی ارزان قیمت شیائومی را همراهی می‌کند. در انتها باید گفت که این گوشی برای کارهای روزانه نظیر وب گردی مناسب بوده و می‌توان روی آن به عنوان یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت حساب کرد.

البته در این بازه قیمتی می‌توان گوشی گلکسی A03 Core مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در نظر داشته و تهیه کرد.

گوشی خوب – بهترین گوشی

گوشی Samsung Galaxy A04E (3GB/64GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 04 ای

قیمت: حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

بهترین موبایل جهان

در این بخش از مطلب بهترین گوشی در ایران باید گفت که گلکسی A04E بهترین گوشی سامسونگ زیر 5 میلیون است. اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ پایین رده را دارید، حتماً گلکسی A04E را مد نظر قرار دهید. گوشی ارزان قیمت سامسونگ با ابعاد جمع جور خود به عنوان یک گوشی خوش دست وزن مناسبی دارد.

تراشه هشت هسته‌ای هلیو P35، گوشی گلکسی A04E را به عنوان گزینه مناسبی برای کارهای روزمره مانند وب گردی و چک کردن شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است. همچنین نمایشگر این گوشی خوب از وضوح 720p برخوردار است. در نتیجه نمی‌توان روی این گوشی برای گیمینگ و تماشای ویدیوهای با کیفیت حساب چندانی باز کرد.

در ادامه مطلب معرفی گوشی مدل بالا جدید به سراغ دوربین این گوشی می‌رویم. با توجه به مشخصات دوربین گلکسی A04E علاقه‌مندان به عکاسی بهتر است به فکر تهیه گوشی دیگر مانند گلکسی F13 باشند. گوشی Galaxy A04E به لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سخت‌افزار کم مصرف شارژدهی فوق العاده‌ای دارد. همچنین گلکسی A04E با 12 اندروید عرضه شده و می‌توان حداقل دو سال پشتیبانی نرم‌افزاری را برای این گوشی متصور بود.

البته در این بازه قیمت می‌توان یک گوشی از برند شیائومی با نام ردمی 10A را در لیست خرید خود قرار داد.

جدول مشخصات و امتیازات گوشی گلکسی a04e

گوشی Samsung Galaxy A14 5G (4GB/64GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 14 فایوجی

قیمت: حدود 5 میلیون 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

بهترین مدل گوشی

یک دستگاه خوب که قصد معرفی آن را داریم، گلکسی A14 سامسونگ است که یکی از بهترین گوشی های زیر 6 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود و با حسگر انگشت بر روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است.

اگر چه محصول مورد اشاره یک گوشی مدل بالا محسوب نمی‌شود اما این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت PLS LCD و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند. مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های برترین گوشی ارزان قیمت خود را تا حد امکان کم کند.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.6 اینچ بوده که با رزولوشن FHD و نرخ تازه سازی 90 هرتز همراه شده است تا گلکسی A14 حداقل خواسته‌های گیمرها را برآورده کند.

این صفحه‌نمایش توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد تا بتوان از گلکسی A14 برای گیمینگ و تماشای ویدیو بهره برد. علاوه بر این سامسونگ برای گوشی Galaxy A14 تراشه اگزینوس 1330 را برگزیده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Mali-G68 هم از پس اجرای بازی‌های معمولی به خوبی بر می‌آید.

دوربین اصلی گلکسی A14 یک سنسور 50 مگاپیکسلی بوده که در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق و ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند. بنابراین می‌توان برای عکاسی تا حدودی روی این گوشی حساب باز کرد.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود تا کاربران نگران اتمام شارژ گوشی نباشند.

اخبار موبایل در موبایلستان فایل

مطالب مرتبط